نساء صغيرات – بيث تحقق أمنيتها- ص1

نساء صغيرات – بيث تحقق أمنيتها- ص1

نساء صغيرات - بيث تحقق أمنيتها- ص1

بعد زيارة جو، بدأت حياة جديدة تماما بالنسبة للورى. كانت السيدة مارش تسعد برؤيته في أي وقت يأتي فيه إلى المنزل، وسرعان ما نشأت صداقة وطيدة بينة وبين الفتيات الأربع، وأصبح لورى يقضى وقتاً أقل في استذكار دروسه، ولكن السيد لورانس العجوز كان سعيداً لسعادته بصحبة أناس من سنة. كانت هناك حفلات مسائية تقام في المنزل الكبير، واعد لورى والفتيات مسرحيات وحفلات في الهواء المطلق مع بعضهم.

أحبت ميج المتنزه حول المنزل الكبير، أما جو فقد أحبت الجلوس لساعات في الغرفة الكبيرة تقرأ، بينما أخذت أمي في النظر إلى الصور. وبقية بيث هي الوحيدة الخائفة من دخول المنزل. أرادت أن تعزف على البيانو الكبير، ولكنها كانت تخاف من السيد لورانس العجوز للغاية، وهو ما جعلها لا تقترب منه.
After Jo’s visit, a new life began for Laurie. Mrs. March was glad to see him whenever he wished to come to the house, and soon he and the four girls were the greatest friends. Laurie spent less time on his lessons, but old Mr. Laurence was pleased to. See him happy in the company of people .of his own age. There were evening parties in the big house, and Laurie and the girls arranged plays and out-of-door parties together.
Meg liked wandering over the large house. Jo liked to sit for hours in the big. Room reading and Amy looked at the pictures. Only Beth was too afraid to enter the house. She wanted to play the big piano; but she feared old Mr. Laurence too much to go near him.

m2pack.biz